مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-01سياسي

تاکید استاندار گیلان بر تکمیل پروژه های دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی


استاندار گیلان از دستگاه هایی که پروژه های در حال انجام آنها تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مصوبات سفر تعریف شده خواست طی دو ماه این پروژه ها را تکمیل کرده و برای بهره برداری آماده کنند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان از دستگاه هایی که پروژه های در حال انجام آنها تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مصوبات سفر تعریف شده خواست طی دو ماه این پروژه ها را تکمیل کرده و برای بهره برداری آماده کنند.

اسدالله عباسی امروز در جلسه بررسی روند پیشرفت مصوبات سفر ریاست جمهوری، با تاکید بر تکمیل چهار پروژه آزادراه، راه آهن و پسماند و پرداخت خسارت بر آسیب دیدگان سیل آستارا گفت: همه ادارات و دستگاه ها باید از تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بهره گیرند و در خصوص روند پیشرفت پروژه ها پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: دستگاه هایی که پروژه های آنها در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری تعریف شده و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، همانند راه آهن، آزادراه، جاده سنگر به سیاهکل، پل اسالم و میدان گیل، طی دو ماه نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

استاندار گیلان تصریح کرد: اختصاص اعتبار به دستگاه های اجرایی در دور دوم سفر هیئت دولت مبتنی بر جذب اعتبارات و اتمام پروژه های مصوبات دور نخست سفر رییس محترم جمهوری به استان است که در این بخش باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار گیلان بر تکمیل پروژه های دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی

تاکید استاندار گیلان بر تکمیل پروژه های دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی